Перейти до основного змісту
Українське Право
Головна Новини Україна Для потерпілих на виробництві встановлено підвищений розмір щомісячних страхових виплат

Для потерпілих на виробництві встановлено підвищений розмір щомісячних страхових виплат

· 09:12
Для потерпілих на виробництві встановлено підвищений розмір щомісячних страхових виплат

З 1 січня 2017 року майже для 39 тисяч потерпілих на виробництві встановлено новий підвищений розмір щомісячної страхової виплати, виходячи із 1600 гривень з урахуванням відсотку втрати працездатності. Про це пише «Урядовий портал».

Таке рішення прийнято на виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 6 грудня 2016 року.

Як результат, для майже 3 тисяч осіб середній розмір щомісячної страхової виплати становитиме 1386 гривень. Для 13 тисяч потерпілих на виробництві – 900 грн, іншим 23 тисячам осіб – від 290 грн до 600 грн відповідно.

У середньому розмір підвищення таких виплат становить 210 грн.

Зазначимо, з 1 березня 2017 року буде здійснено щомісячний перерахунок страхових виплат для 212 тис. потерпілих на виробництві, який було зупинено з 1 січня 2015 року.

Поділитись: