Перейти до основного змісту
Українське Право
Головна Новини Україна Кабмін затвердив виплати керівникам оборонних та правоохоронних структур

Кабмін затвердив виплати керівникам оборонних та правоохоронних структур

· 13:19
Кабмін затвердив виплати керівникам оборонних та правоохоронних структур

Кабінет Міністрів України затвердив розміри посадових окладів та інших виплат грошового забезпечення керівному складу силових структур з числа військовослужбовців та осіб начальницького складу.

Про це йдеться у постанові Уряду від 19 жовтня 2016 року № 718.

Голова СБУ, Голова Служби зовнішньої розвідки, начальник Генерального штабу – Головнокомандувач Збройних Сил, командувач Національної гвардії, Голова Адміністрації Держспецтрансслужби, Голова Держприкордонслужби, начальник Управління державної охорони, Голова ДПтС, Голова Держспецзв’язку, Голова ДСНС, керівник розвідувального органу Міноборони – отримують 12 061 гривень місячого окладу.

Для їхніх перших заступників і начальника Національного університету оборони імені Івана Черняхівського місячний оклад становитиме 11 200 гривень.

Заступники керівників відомств та начальник Об’єднаного оперативного штабу матимуть оклад у розмірі 10 338 гривень.

Грошове забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького складу, перелічених вище, складається з посадового окладу, інших виплат, установлених цією постановою, а також окладу за військовим (спеціальним) званням і надбавки за вислугу років, установлених у розмірі та порядку, що визначаються законодавством для військовослужбовців.

Їм також виплачується:

надбавка за інтенсивність служби в розмірі до 100 відсотків посадового окладу;

премія відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах коштів, передбачених у кошторисі на преміювання військовослужбовців та осіб начальницького складу відповідного органу;

грошова допомога на оздоровлення під час надання щорічної відпустки у розмірі, що не перевищує місячного грошового забезпечення.

Окрім того, їм може надаватися матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує місячного грошового забезпечення.

Поділитись: