Кабмін на чверть підвищив щорічні виплати для ветеранів та учасників війни

Уряд підвищив розміри виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2017 році в середньому на 26%. Про це повідомило Міністерство соціальної політики України.
Розмір допомоги складатиме:
інвалідам війни та колишнім малолітнім в’язням концентраційних таборів, ґетто та інших місць примусового тримання: I групи – 3 500 гривень; II групи – 3 100 гривень; III групи – 2 700 гривень;
учасникам бойових дій та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, ґетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків, – 1 200 гривень;
особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, – 3 500 гривень;
членам сімей загиблих та дружинам (чоловікам) померлих інвалідів війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни і жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя інвалідами від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 600 гривень;
учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, ґетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 500 гривень.
Зазначимо, Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» передбачено виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня ветеранам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», жертвам нацистських переслідувань.



