Перейти до основного змісту
Українське Право
Головна Новини Україна Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум підвищились: на що це вплине

Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум підвищились: на що це вплине

· 07:14
Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум підвищились: на що це вплине

З 1 грудня розмір прожиткового мінімуму та мінімальної зарплати становить 1600 гривень. Підвищення передбачено Законом України № 1384-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік».

Читайте також З 1 ГРУДНЯ ПІДВИЩУЮТЬСЯ ПОСАДОВІ ОКЛАДИ ДЛЯ БЮДЖЕТНИКІВ

При цьому прожитковий мінімум для різних категорій громадян з 1 грудня встановлено:

для працездатних осіб – 1600 гривень;

для осіб, які втратили працездатність, - 1247 гривень;

для дітей віком до 6 років - 1355 гривень;

для дітей віком від 6 до 18 років - 1689 гривень.

Читайте також У 2017 РОЦІ УСІ ПРАЦЮЮЧІ ГРОМАДЯНИ ОТРИМУВАТИМУТЬ ЗАРПЛАТНЮ НЕ МЕНШЕ 3200 ГРИВЕНЬ

Розмір погодифнної мінімальної заробітної плати також змінюється. Тепер цей показник збільшено до 9,59 гривень.

Зміна розміру прожиткового мінімуму та мінімальної зарплати з 1 грудня вплине насамперед на максимальний розмір заробітної плати, з якої сплачуються страхові внески. З 1 грудня він збільшиться до 40 000 гривень. Мінімально та максимально допустимі розміри ЄСВ складуть 352 гривень та 8800 гривень відповідно.

Збільшиться також і мінімальний розмір статутних капіталів господарських товариств - з 1 грудня його розмір становитиме 2 000 000 гривень.

Водночас незмінними залишаться граничний розмір добових по Україні (275,6 гривень) та за кордон (1033,5 гривень), сума податкової соціальної пільги (689 гривень), граничний розмір доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (1930 гривень). Крім того. підвищення мінімальної зарплати не вплине на суми неоподатковуваного доходу у вигляді подарунків, нецільової благодійної допомоги, ставки єдиного податку для І та ІІ групи, ставки податку на нерухоме майно та судового збору. Ці показники обчислюються на основі розміру мінімальної зарплати, встановленої на 1 січня звітного року.

Поділитись: