Перейти до основного змісту
Українське Право
Головна Новини Україна Мінсоцполітики затвердило працівників, яким передбачені доплати до зарплати

Мінсоцполітики затвердило працівників, яким передбачені доплати до зарплати

· 13:49
Мінсоцполітики затвердило працівників, яким передбачені доплати до зарплати

Міністерство соціальної політики України затвердило перелік посад працівників, яким передбачено додаткові, до встановлених законодавством, доплати до заробітної плати.

Законом України № 540-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» передбачено додаткові, до встановлених законодавством, доплати до заробітної плати працівникам сфери соціального захисту населення, які безпосередньо надають соціальні послуги за місцем проживання/перебування отримувача соціальних послуг (вдома).

Постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2020 року № 375 встановлено доплату працівникам надавачів соціальних послуг державного/комунального сектору, які безпосередньо надають соціальні послуги за місцем проживання/перебування їх отримувачів (вдома), у граничному розмірі до 100 відсотків заробітної плати.

На виконання пункту 4 зазначеної постанови наказом Мінсоцполітики від 22 травня 2020 року № 321 затверджено відповідний перелік посад працівників надавачів соціальних послуг державного/комунального сектору.

Отже, тепер доплату у розмірі до 100 відсотків заробітної плати зможуть отримати:

1. Педагог соціальний / фахівець із соціальної роботи.

2. Фахівець із соціальної допомоги вдома.

3. Соціальний працівник.

4. Соціальний робітник.

5. Фахівець з фізичної реабілітації.

6. Практичний психолог / психолог.

Персональний перелік працівників, яким встановлюється відповідна доплата, визначається керівником закладу, установи сфери соціального захисту. Зазначена доплата здійснюється за рахунок та в межах видатків місцевих бюджетів, передбачених за відповідними бюджетними програмами головних розпорядників бюджетних коштів.

Водночас, до цього часу в роботодавця також була можливість надавати фінансову підтримку працівникам соціальної сфери. Так, згідно наказу Міністерства праці та соціальної політики і Міністерства охорони здоров’я від 05.10.2005 р. № 308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення» працівникам можуть встановлюватися граничні надбавки у розмірі 50 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати, тарифної ставки) за виконання особливо важливої роботи (на строк її виконання), за складність, напруженість у роботі. Крім того, працівникам можна встановлювати доплати у розмірі до 50 відсотків посадового окладу (тарифної ставки) за розширення зони обслуговування або збільшення обсягу виконуваних робіт.

Поділитись: