Перейти до основного змісту
Українське Право
Головна Новини Україна Працівників бюджетної сфери з 1 травня чекають нові посадові оклади

Працівників бюджетної сфери з 1 травня чекають нові посадові оклади

· 07:40
Працівників бюджетної сфери з 1 травня чекають нові посадові оклади

Уряд прийняв рішення про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери. Це передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 288 "Про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України".

Зокрема, з 1 травня 2016 підвищується посадовий оклад (тарифна ставка) працівника 1 тарифного розряду Єдина тарифна сітка (ЄТС) на 6,5 відсотки і встановлюється в таких розмірах:

1 тарифного розряду — 1516 гривень;

2 тарифного розряду — 1521 гривня;

3 тарифного розряду — 1532 гривні;

4 тарифного розряду — 1543 гривні;

5 тарифного розряду — 1612 гривень;

6 тарифного розряду — 1718 гривень;

7 тарифного розряду — 1825 гривень;

8 тарифного розряду — 1943 гривні;

9 тарифного розряду — 2050 гривень;

10 тарифного розряду — 2157 гривень;

11 тарифного розряду — 2334 гривні;

12 тарифного розряду — 2512 гривень;

13 тарифного розряду — 2690 гривень;

14 тарифного розряду — 2868 гривень;

15 тарифного розряду — 3057 гривень;

16 тарифного розряду — 3306 гривень;

17 тарифного розряду — 3555 гривень;

18 тарифного розряду — 3804 гривні;

19 тарифного розряду — 4053 гривні;

20 тарифного розряду — 4313 гривень;

21 тарифного розряду — 4562 гривні;

22 тарифного розряду — 4811 гривень;

23 тарифного розряду — 5060 гривень;

24 тарифного розряду — 5167 гривень;

25 тарифного розряду — 5344 гривні;

Відповідно до зростання посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду ЄТС та тарифних коефіцієнтів за розрядами ЄТС підвищуються посадові оклади всім категоріям працівників окремих галузей бюджетної сфери.

Крім того, передбачається підвищити посадові оклади (тарифні ставки) працівників 1-3 тарифних розрядів ЄТС на 10%.

Поділитись: