Президент підписав держбюджет-2019 і зміни до Податкового кодексу

Президент України Петро Порошенко підписав 7 грудня Закон України № 9000 про Державний бюджет України на 2019 рік і 10 грудня Закон № 9260 про зміни до Податкового кодексу. Про це йдеться на сайті Верховної Ради України.
Законом № 9000 встановлено у 2019 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 4173 гривні; у погодинному розмірі: з 1 січня - 25,13 гривні.
Документ встановлює прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2019 року - 1853 гривні, з 1 липня - 1936 гривень, з 1 грудня - 2027 гривень і мінімальну пенсію: з 1 січня 2019 року - 1497 гривень, з 1 липня - 1564 гривні, з 1 грудня - 1638 гривень.
Закон № 9260, серед іншого, передбачає оподаткування міжнародних посилок ПДВ: вартістю від 150 євро протягом шести місяців і вартістю від 100 євро – з 1 липня.
Законом також деталізовано положення ст.84 Закону «Про судоустрій і статус суддів» щодо проведення кваліфікаційного оцінювання.
Вказаний Закон, крім окремих положень, набирає чинності 1 січня 2019 року.



