Уряд ініціює двократне збільшення мінімальної заробітної плати

Кабінет Міністрів України ініціює двократне збільшення мінімальної заробітної плати – до 3200 гривень.
Про це повідомив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, пише «Урядовий портал».
«Ми пропонуємо, щоби у 2017 році мінімальна заробітна плата в Україні дорівнювала 3200 гривень. Ми з вами забезпечимо в країні двократне збільшення мінімальної заробітної плати. Це означає єдине, що з 1 січня жоден громадянин України не буде отримувати менше ніж 3200 грн», – сказав Гройсман під час засідання Уряду.
За його словами, ця ініціатива попередньо була обговорена з Президентом України, представниками фракцій коаліції Парламенту та усередині Уряду і було знайдено спільне рішення.
Прем’єр-міністр додав, що Уряд напередодні затвердив споживчий кошик, який у 2017 році дорівнюватиме 3200 гривень. Таким чином, вперше за 25 років незалежності мінімальна заробітна плата громадян може вперше дорівнюватиме реальному, фактичному і юридичному прожитковому мінімуму.
Окрім того, в урядовій ініціативі пропонується підвищення посадового окладу працівника і тарифного розряду єдиної тарифної сітки порівняно з січнем 2016 року майже на 44 % – у розмірі 1600 гривень.
Нагадаємо, наразі у проекті Державного бюджету України на 2017 рік передбачено встановлення мінімальної заробітної плати і прожиткового мінімуму (для працездатних осіб) у розмірі 1600 гривень станом на 1 січня 2017 року.



