Уряд встановив мінімальний оклад для державних службовців

З 1 січня 2017 року установлено мінімальний розмір посадового окладу на посадах державної служби у розмірі 2000 гривень. Це передбачено постановою Кабінету міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів".
працівників структурних підрозділів територіальних органів центральних органів виконавчої влади в області, м. Києві або м. Севастополі, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення, визначаються відповідно до схеми посадових окладів на посадах державної служби, передбаченої для державних органів, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення.
Посадові оклади державних службовців Апарату Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Апарату Ради національної безпеки і оборони України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Державної судової адміністрації України, Рахункової палати, передбачені цією схемою, підвищуються на 10 відсотків.
Посадові оклади перших заступників керівників самостійних структурних підрозділів (група 4) установлюються на 5 відсотків нижче від посадового окладу керівника відповідного самостійного структурного підрозділу, передбаченого цією схемою.
Установлення посадових окладів державним службовцям за прирівняними посадами в межах 4 - 6 груп оплати праці здійснюється керівником державної служби у відповідному державному органі.
Посадові оклади керівних працівників структурних підрозділів, головних та провідних спеціалістів Мін’юсту, які виконують функції з підготовки проектів нормативно-правових актів, здійснення правової експертизи проектів нормативно-правових актів, державної реєстрації нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також інших органів, керівних працівників та головних спеціалістів Апарату Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, які здійснюють фахову та юридичну експертизу проектів нормативно-правових актів, передбачені цією схемою, підвищуються на 20 відсотків.



