Перейти до основного змісту
Українське Право
Головна Новини Україна Соціальні законопроекти парламент розгляне першочергово

Соціальні законопроекти парламент розгляне першочергово

· 06:04
Соціальні законопроекти парламент розгляне першочергово

Голова Верховної Ради повідомив, що парламент у першу чергу розглядатиме соціальні законопроекти.

«Я вітаю рішення Уряду винести на розгляд Парламенту законопроект про відміну податку на пенсії», - заявив Голова Верховної Ради України Андрій Парубій.

«Це рішення вірне, і переконаний, що усі фракції парламенту його підтримають», – наголосив він і зазначив, що питання буде обговорено на Погоджувальній раді керівників фракцій і груп для того, аби якнайшвидше винести його у сесійну залу.

«Переконаний, що покращення соціальних стандартів для українців стане пріоритетом Уряду, - підкреслив спікер. – І український парламент в цьому питанні солідарний із Кабінетом Міністрів».

Наразі у парламенті вже зареєстровано урядовий законопроект № 4542 щодо звільнення від оподаткування пенсій, який передбачає скасування оподаткування вже з 1 травня.

Нагадаємо, що чергове пленарне засідання Верховної Ради заплановане на 10 травня.

Крім того, варто зазначити, що з 1 травня мінімальна заробітна плата становить 1450 гривень.

Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць встановлюється у розмірі 1399 гривень.

Для основних соціальних і демографічних груп населення прожитковий мінімум на місяць становить:

- для дітей віком до 6 років: з 1 травня – 1228 гривень;

- для дітей віком від 6 до 18 років: з 1 травня – 1531 гривня;

- для працездатних осіб: з 1 травня – 1450 гривень;

- для осіб, які втратили працездатність: з 1 травня – 1130 гривень.

Від встановленого прожиткового мінімуму залежить максимальна величина зарплати, на яку нараховується ЄСВ. Розмір мінімальної заробітної плати впливає на розрахунок єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. З 1 травня розмір мінімального страхового внеску становить 319,00 грн (1450 грн х 22%).

Отже, збільшився максимальний розмір нарахованого ЄСВ - 7975 грн (36250 грн х 22%), або 3048,63 грн (36250 грн х 8,41%) при нарахуванні ЄСВ на зарплату працівника-інваліда, якщо роботодавцем є юридична особа.

Поділитись: